Jeff Bezos “Eğer bugün başarılıysak 3-4 sene önce yaptığımız şeylerden dolayıdır” diyor. Hiç bir başarı 1-2 senede oluşmuyor. Aynı “Değişim Yönetiminde” olduğu gibi; ilk günler güzel başlıyor. sonraki dönemde Allah kahretsin ben bu işe neden girdim diyorsunuz. Sonra uzun bir süre keşke eski konfor alanımda kalsaydım diye devam ediyor. Yeterince sabırlı olup çok çalışırsanız da başarıya ulaşma ihtimaliniz var. İhtimal diyorum çünkü bazen olmuyor, yapamıyorsunuz. Üzülmeyin ya mevcut üründe iş modelini değiştirin. Ya da yeni bir iş modeline geçin. Bunları yaparken aç kalacağınızı, borçlanacağınızı ve uykusuz çok çalışacağınızı da göze almanız gerekiyor.
— Önceki Yazı
"Kapıyı itmeden açık olup olmadığını anlayamazsınız."
Sonraki Yazı —
Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.
Bunlar ilginizi çekebilir
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
- Aralık 6, 2019
Turkcell’den 2009’da ilk ayrılışımda Napa Vadisi Şaraplarının distribütörlüğünü almıştım. Tek başıma satıp dağıtmam gerekiyordu. Bu sebeple en yüksek…
Geleceğin Başarılı Kişileri “Storyteller”lardan Oluşacakmış. Pixar Hikayelerinin Temel Yapısı ve Rolex Reklam Örneği
- Nisan 17, 2019
“Daniel Pink” eskiden satış yapanlar, müşterilerinden daha çok bilgiye sahip oldukları için avantajlıydı ve görece daha kolay satış…
Buzzfeed Kurucu Ortağı Jonah Paretti’nin Gözünden 6 Madde’de Content Marketing
- Nisan 17, 2019
Merhaba, Geçen hafta katıldığım #INBOUND15; http://www.inbound.com/ konferansında 3 an konu dikkatimi çekti. Bunlardan ilki; Content Management konusunda aldığım…
Halil Erdoğmuş (e-bebek Kurucu) Omni Channnel hakkında bir çok firmanın maalesef uygulamadığı için kaybettiği çok değerli şeyler paylaştı.
- Nisan 17, 2019
E ticaret zirvesi 2017’de birlikte konuştuk ama benim için daha faydalı olduJ Çok detay vermem doğru olmaz ama…
Q-Ticaret: 15 Dakikada Teslimat Trendinin Yükselişi
- Temmuz 28, 2025
E-ticaretin evrilen yeni yüzü olan Q-Ticaret (Quick Commerce), kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını kökten değiştiriyor. Artık tüketiciler yalnızca kaliteli ürünü…
Önceliklendirme Çerçeveleri (RICE/WSJF/MoSCoW): Roadmap’i Sonuçlara Bağlamak
- Ekim 7, 2025
Projelerin başarıya ulaşmasında en kritik unsurlardan biri, hangi adımların önce atılacağına doğru karar vermektir. RICE, WSJF ve MoSCoW…