Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.

Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir. TÜKİD Tüm Kırtasiyeciler Derneği‘nin yayınladığı Frekans dergisinin 142. sayısında E-ticaret, Dijital Dönüşüm, Satış, Tüketici Davranışlarını içeren Röportaj’a https://lnkd.in/eQmgSra linkinden ulaşabilirsiniz.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

Yeni Petrol Teknoloji

Üniversite Bölüm başkanıma “bu öğrenciler mezun olsa da işsiz kalacaklar” dedim. Türkiye’de birçok bölüm mesleğini işe alacak kadar…
Daha Fazla

Başarı Denemeye Cesaret Etmektir

İş geçmişimde hedeflerimin hep üstüne çıktım ama keyfini çıkartamadım. Nedenini de bilmiyordum. Ulan İstanbul diye bir dizide şöyle…
Daha Fazla

Müşteri Sadakati Oluşturmanın 7 Yolu

Amerika’da 3.3 milyarın üzerinde müşteri sadakati programı üyesi bulunmakta. Bu ev başına ortalama 29 üyelik demek! Ayrıca araştırmalara…