E-ticarete başlamayın. Tabi eğer farklılaşan bir ürününüz yoksa. Nedenini videoda, çok sevdiğim saygı duyduğum Meltem Karateke ile yaptığımız sohbette anlattım. Peki ne yapabiliriz? Marketplace işine girebilirsiniz. Onu da anlattım tabi ki. #eticaret #marketplace #pandemi #dijitaldönüşüm
— Önceki Yazı
Bir Girişimci Tek Bir İşe mi Odaklanmalı?
Sonraki Yazı —
Vizyonu doğru koymak ve sürekli tekrarlamak iyi bir liderin özelliğidir.
Bunlar ilginizi çekebilir
İtalya, Amazon’un 1,2 Milyar Euro Vergi Kaçırdığı İddiasıyla Soruşturma Başlattı
- Şubat 16, 2025
İtalyan yetkililer, Amazon ve üç yöneticisi hakkında 2019-2021 yılları arasında 1,2 milyar euro vergi kaçırdığı iddiasıyla soruşturma başlattı.…
Garanti Bankası Digital Dönüşümü Nasıl Gerçekleştirdi? Diğerleri Neden ………medi?
- Nisan 17, 2019
1995-2004 yılları arasında Garanti Bankası’nda çalışma şansına sahip oldum. Garanti Bankası, 1996 yıllarından başlayan Alternatif Kanal Stratejisinin karlılık…
Krizden Çıkmak için 5 Adımda Bundle Ekonomisi
- Nisan 17, 2019
Krizde nakit çok daha değerli. Buna ulaşmak için bir yöntem; müşterilerinizin iştahını kullanarak nakdi yaratmaktır. Bunun için Bundle…
BBVA Digital Dönüşüm için Genel Müdür değişikliğine gitti. Dünya nereye gidiyor?
- Nisan 17, 2019
Merhaba, Ayakta kalmak için digital dönüşüm gerekliliğini anlamayan firmalar hisse değerlerini düşmesine hazır olmalılar. Bu konuda aksiyon alan…
Aile Ekonomisi | Eticaret sektöründeki gelişmeler
- Ocak 28, 2022
19 Kasım Cuma 12:10’da Bloomberght TV’de canlı yayındayım. Eticaret sektöründeki gelişmeleri ve tüketicinin döviz krizinde alışveriş alışkanlıklarının eticaret’te…
E-ticaret gözden düşüyor mu? Serkan Koç Ekotürk TV Ali Çağatay
- Temmuz 28, 2022
EkoTürk TV’de Canlı Ali Cagatay’ın konuğu olarak katıldığım programda; E-ticaret’te ki Gittgidiyor’un kapanması ile başlayan Hepsiburada’nın hisse değer…