Kaçımız müşterimizin duygularını önemsiyoruz?

Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

TALK LIKE TED

Carmine Gallo’yu Apple deneyimi kitabıyla tanıdım. Basit örneklerle perakende deneyiminin nasıl yaratıldığını aktarıyordu. Yeni kitabı “Talk Like Ted”…
Daha Fazla

B Plansız Başarıya Daha Yakınız!

Batman’ın The Dark Knight Rises serisinde Batman karakteri Hapse düşüyor. Hapisten kurtulmanın tek yolu yüksek bir duvara tırmanmak.…