Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.
- Eylül 24, 2020
Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir. TÜKİD Tüm Kırtasiyeciler Derneği‘nin yayınladığı Frekans dergisinin 142. sayısında…
Ne zaman gülümsesem ve nezaket göstersem kazandım:)
- Nisan 17, 2019
Bu sabah İzmir’e Ege Üniversitesi’nde arkadaşlarımızla buluşmaya gidiyorum. Havaalanında biletimi bastırmak için görevliye gittiğimde bir hanımefendi 3 banko…
Bir Girişimci Tek Bir İşe mi Odaklanmalı?
- Haziran 26, 2020
Bir girişimci tek bir işe mi odaklanmalı? Yoksa birden fazla iş mi yapmalı? Corona döneminde bir çok iş…
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
- Temmuz 18, 2019
-Anne nasılsın? -İyiyim yavruuum -Yenibosna’ya gidiyorum. Bakırköy’den geçerken arayayım dedim. -Gelecek misin yoksa? -Toplantım var anne dönmem lazım…
Geleceğin Başarılı Kişileri “Storyteller”lardan Oluşacakmış. Pixar Hikayelerinin Temel Yapısı ve Rolex Reklam Örneği
- Nisan 17, 2019
“Daniel Pink” eskiden satış yapanlar, müşterilerinden daha çok bilgiye sahip oldukları için avantajlıydı ve görece daha kolay satış…
Cep Telefonunun Hindistan ve Türkiye’de ki işlevi
- Nisan 17, 2019
Cep telefonunun Türkiye’de hissettirdikleri – İyi ki bu telefonu almışım. Yiyecek yemeğim yok ayakkabının da altı delik ama…
