Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.

Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir. TÜKİD Tüm Kırtasiyeciler Derneği‘nin yayınladığı Frekans dergisinin 142. sayısında E-ticaret, Dijital Dönüşüm, Satış, Tüketici Davranışlarını içeren Röportaj’a https://lnkd.in/eQmgSra linkinden ulaşabilirsiniz.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

TALK LIKE TED

Carmine Gallo’yu Apple deneyimi kitabıyla tanıdım. Basit örneklerle perakende deneyiminin nasıl yaratıldığını aktarıyordu. Yeni kitabı “Talk Like Ted”…