Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
Betul MARDİN, Üzeyir GARİH ve İshak ALATON’dan ilham alacağınız video tavsiyeler. Okuyacak vaktiniz yoksa dinleyin.
- Nisan 17, 2019
Merhabalar, “Okuyacak vaktim yok”… “Mailleri okumaktan o kadar bıktım ki kitap elime alasım yok” vb şikayetleriniz varsa okumak…
YKB Adios örneğinde yapılan başarılı işler ve hatalar?
- Nisan 17, 2019
Merhaba, Yaşadığım örneği kısa şekilde aktaracağım. Artık müşteriyi Big Data içinde mass olarak yönetmek yerine daha mikro düzeyde…
Sina Afra ve bir çok arkadaşım bu ilanı paylaşmışlar. Peki gitmek isteyenler neden istiyor?
- Nisan 17, 2019
Bu ay 2 kişi ve 5 ay önce 1 kişi Almanya’da çalışmak üzere ekibimden ayrıldı. Bunlar ekibin en…
Yeni Rakı Reklam İzni Olmadan Bedavaya nasıl reklam yapıyor?
- Nisan 17, 2019
Önce videoyu izleyin bence okumadan bir daha izleyin. Bir içerikle nasıl bedava reklam yapılır. Üstüne üstük performans marketing…
Başarı Denemeye Cesaret Etmektir
- Mart 18, 2020
İş geçmişimde hedeflerimin hep üstüne çıktım ama keyfini çıkartamadım. Nedenini de bilmiyordum. Ulan İstanbul diye bir dizide şöyle…
Cep Telefonunun Hindistan ve Türkiye’de ki işlevi
- Nisan 17, 2019
Cep telefonunun Türkiye’de hissettirdikleri – İyi ki bu telefonu almışım. Yiyecek yemeğim yok ayakkabının da altı delik ama…
