Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
E-ticaret sitesi Organik trafiği yeterli olmadan karlı ve sürdürülebilir olamaz
- Ağustos 26, 2020
E-ticaret sitesi Organik trafiği yeterli olmadan karlı ve sürdürülebilir olamaz. Organik trafik sıralamasında %75 trafik ilk 5 sırada…
OKR & North Star Metric: Stratejiyi İcraata Bağlamak
- Ekim 7, 2025
Rekabetçi iş dünyasında başarıyı belirleyen en kritik unsurlardan biri, strateji ile icraat arasındaki bağı güçlü kurabilmektir. Harika fikirler,…
“Eğer bugün başarılıysak 3-4 sene önce yaptığımız şeylerden dolayıdır”
- Eylül 22, 2020
Jeff Bezos “Eğer bugün başarılıysak 3-4 sene önce yaptığımız şeylerden dolayıdır” diyor. Hiç bir başarı 1-2 senede oluşmuyor.…
Apple’ın hisse değeri Alman Borsa’sındaki tüm firmaların toplam değerini geçti geçecek.
- Ağustos 25, 2020
Apple‘ın hisse değeri Alman Borsa’sındaki tüm firmaların toplam değerini geçti geçecek. Cimri’nin başına ilk geldiğimde tüm trafiğin %80’i…
Zihinsel Modellerle Karar Verme: Kahneman’dan Pratiğe
- Ağustos 16, 2025
Karmaşık karar anlarında, sezgilerimiz ve otomatik düşünme sistemimiz her zaman doğru yolu göstermez. Nobel Ödüllü psikolog Daniel Kahneman’ın…
Önceliklendirme Çerçeveleri (RICE/WSJF/MoSCoW): Roadmap’i Sonuçlara Bağlamak
- Ekim 7, 2025
Projelerin başarıya ulaşmasında en kritik unsurlardan biri, hangi adımların önce atılacağına doğru karar vermektir. RICE, WSJF ve MoSCoW…