Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
Bir Iphone almak için 7000 TL veriliyor ama kendine yatırım yapmak için bir kursa aynı para verilmiyor
- Ağustos 24, 2021
Bir Iphone almak için 7000 TL veriliyor ama kendine yatırım yapmak için bir kursa aynı para verilmiyor. Çünkü…
B Plansız Başarıya Daha Yakınız!
- Nisan 17, 2019
Batman’ın The Dark Knight Rises serisinde Batman karakteri Hapse düşüyor. Hapisten kurtulmanın tek yolu yüksek bir duvara tırmanmak.…
OKR & North Star Metric: Stratejiyi İcraata Bağlamak
- Ekim 7, 2025
Rekabetçi iş dünyasında başarıyı belirleyen en kritik unsurlardan biri, strateji ile icraat arasındaki bağı güçlü kurabilmektir. Harika fikirler,…
“Eğer bugün başarılıysak 3-4 sene önce yaptığımız şeylerden dolayıdır”
- Eylül 22, 2020
Jeff Bezos “Eğer bugün başarılıysak 3-4 sene önce yaptığımız şeylerden dolayıdır” diyor. Hiç bir başarı 1-2 senede oluşmuyor.…
Geri adım atmak güçlenmek için fırsattır.
- Eylül 25, 2020
Geri adım atmak güçlenmek için fırsattır. Bugüne kadar geri adım attığım her zaman kazandım. Garanti Bankası’nda Hazine’de çalışırken…
Krizden Çıkmak için 5 Adımda Bundle Ekonomisi
- Nisan 17, 2019
Krizde nakit çok daha değerli. Buna ulaşmak için bir yöntem; müşterilerinizin iştahını kullanarak nakdi yaratmaktır. Bunun için Bundle…
