Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
Apple Four Seasons Hotel’i Örnek Almış. Sizler de D Hotel Maris’i Alın
- Nisan 17, 2019
Carmine Gallo’nun Apple deneyimi kitabında Apple’ın müşteri deneyimini Four seasons Hotel’den aldığını yazıyor. Steve Jobs Ron Johnson’a kimin…
When You Have To Shoot, Shoot! Don’t Talk (Bir Fikrin Varsa Hayata Geçir, Yapan Kazanıyor)
- Nisan 17, 2019
Bir çok profesyonel benim gibi kendi işini kurmak veya farklı bir iş alanında çalışmak istiyor. Ama bunun için…
Facebook 2. Dünya Savaşı’nda yaşananlardan nasıl feyz aldı?
- Nisan 17, 2019
Merhaba, Facebook araştırma departmanını yöneten Nate Bolt aşağıdaki hikayeyi işine nasıl uyarladığını anlatıyor. Benim için aşağıdaki hikayenin anlamı…
TALK LIKE TED
- Nisan 17, 2019
Carmine Gallo’yu Apple deneyimi kitabıyla tanıdım. Basit örneklerle perakende deneyiminin nasıl yaratıldığını aktarıyordu. Yeni kitabı “Talk Like Ted”…
İnovasyonda öncelik müşteri deneyimini iyileştirmek olmalıdır
- Ağustos 15, 2020
Amazon arge bütçesi 36 milyar USD. Bu amazon karlılığının 3 katı ve her sene %20-25 oranında büyüyor. Amazon…
Farklılaşan Bir Ürününüz Yoksa E-Ticarete Başlamayın
- Haziran 26, 2020
E-ticarete başlamayın. Tabi eğer farklılaşan bir ürününüz yoksa. Nedenini videoda, çok sevdiğim saygı duyduğum Meltem Karateke ile yaptığımız…
