Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.
— Önceki Yazı
Toplantı senden değerli olabilir mi annem?
Sonraki Yazı —
Satışta ısrar geçmişte kaldı. Şimdi ilişki ve güven ön planda.
Bunlar ilginizi çekebilir
Battığım anlar ve öğrendiklerim. “Astra GSI’ a giderken eldeki Toyota’dan olmuştum”
- Nisan 17, 2019
İnsanın bunları paylaşması çok kolay olmuyor Master yapıyorum. Babam işini kapatarak emekli olmuştu. Parasını da iktisat mezunu:) “yeni…
İnovasyonda öncelik müşteri deneyimini iyileştirmek olmalıdır
- Ağustos 15, 2020
Amazon arge bütçesi 36 milyar USD. Bu amazon karlılığının 3 katı ve her sene %20-25 oranında büyüyor. Amazon…
Yeni Petrol Teknoloji
- Haziran 18, 2019
Üniversite Bölüm başkanıma “bu öğrenciler mezun olsa da işsiz kalacaklar” dedim. Türkiye’de birçok bölüm mesleğini işe alacak kadar…
Hayatta kibirden kurtulmak çok önemli
- Haziran 2, 2020
2009 senesinde Turkcell’de pozisyonumun kapatıldığı söylendi. Ben ki o dağları delen çok başarılı Serkan’a bu yapılamazdı. Konunun benle…
Girişimci Nazım Hikmet gibi olmalı…
- Nisan 17, 2019
Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmazsak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa? Nazım Hikmet Oratoryosunu seyrettiğim her seferinde gözlerim doluyor. Girişimcilikle…
Vizyonu doğru koymak ve sürekli tekrarlamak iyi bir liderin özelliğidir.
- Temmuz 26, 2020
Jef Bezos’un kurduğu Amazon 1,5 trilyon USD değeri geçti. Jeff Bezos asla bu yılın karı veya bu yılın…
